SKÖÖJ

 
 
Hej på er! :D I Torsdes va jag på liseberg med, gården vi var jätte många ungefär 12-13 st hängde på liseberg så jävla kuuul det va. Åkte alla dom läskiga, ville åka kaninlandet men typ ingen ville det :( jaja, det va riktigt kul så jävla glad jag är för jag földe med! yes yes, igår vaknade jag typ 13.00 så jävla gött det va att sova så länge eftersom vi kom på hem från göteborg typ 2 på natten på fredagen. Igår va jag med bästa Ebba, träffade henne för säga adios amigo hahah och ja :D sen sov jag över med ludde och fille riktigt treeevligt yeaaah, nu ska jag käääka maud SKJEP OH HOOJJ
 

Kommentarer
Fläffflää säger:

Du kunde åkt kanninlandet med oss...

2013-06-17 | 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback