E B B A

Tänkte skriva en liten text om min fula "KÅÅMPIS" Ebba, för att jag inte har något att göra så :)
 
Ju, asså kommer faktiskt inte ihåg hur jag lärde känna min älskade kompis ja det är välidgt dåligt av mig att inte minas men är ändån så jävla glad att jag lärde känna Ebbsi. Hahah, hon är en av mina närmsta bästavänner och min älskade som finns där för en ÄÄÄLSKAR DEEEJ TILL PLUTO O TILLBAKA FAST 3291471297492173921 tills talen aldrig tar slut och lite till. Hon är miiiin lady o jag hennes lufsen HAHAH OCH HON ÄR MIN FULASTE ÄLSKLING OCKSÅ :* vi har sååå många minen tsm som t.ex när vi skulle åka till tosselila som aldrig blev av, eller som när vi hade pickning i min förra trädgård? o tjockade oss haha eller som när vi åkte till malmö för vi hade inget att göra och jag ville till EMPORIA för jag aldrig hade varit där förut. Hon är den sexigaste, smexigaste, snyggaste,coolaste,sötaste osv bästa kompisen jag har ♥ Ebba, kommer du ihåg när, vi skolla på film på franskan och jag fes HAHAHA SOM VI GARVADE fast jag dog av pinsamhet hahah :DDDD ↓följ henne på insta HAHAH @ebbatempte 
 

Kommentarer
Per-Olof säger:

GUD VAD EBBA VERKAR SNÄLL OCH SEXIG!!!
KAN JAG FÅ HENNES NR?
HON BLIR SÄKERT JÄTTE GLAD NÖR HON SER DETTA OCH ÄLSKAR DIG NOG OCKSÅ JÄTTE MYCKET <33
PUSS PÅ RUMPAN LÖVVEE PER-OLOF<3333

Svar: JAJAJAJAJAG VEEEET HON ÄR VÄRLDENS BÄSTA! <3
hejalexandraa.blogg.se

2013-06-24 | 15:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback